ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.290.2016 kp Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.290.2016 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. technicznych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: pełny wymiar

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-11-28

Ogłoszono dnia: 2016-11-28 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2016-12-09 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.290.2016 kp

Id ogłoszenia: DO-111-290-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie,
b)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)    wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane,
d)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)    nieposzlakowana opinia,
f)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)    znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
    - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
        oraz aktów wykonawczych do ustawy,
    - znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym    
      zasobie  gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego”,
    - znajomość ustawy „prawo budowlane”,
    - znajomość ustawy „o własności lokali”,
    - znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach”,
h)    praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
    (pakiet MsOffice, Excel),
i)    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j)    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.
b. Wymagania dodatkowe:
                          a)    komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
                          b)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
                          c)    umiejętność pracy w zespole,
                          d)    udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
                          e)    umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
                           f)    umiejętność czytania map i rysunków technicznych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

             1. Dokonywanie weryfikacji kosztorysów ofertowych i powykonawczych obcych wykonawców.
             2. Wykonywanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane.
             3. Uczestnictwo w komisjach odbioru robót wykonywanych przez obcych wykonawców.
             4. Rozliczanie materiałów pobranych z magazynu ABM 1 przez konserwatorów i innych wykonawców   
                 (np. lokatorów).
             5. Kontrola dokumentów – kart pracy w zakresie prawidłowości ich wypełniania.
             6. Wpisywanie danych z kart pracy do odpowiedniego programu komputerowego wg kodów budynków.
             7. Planowanie i rozliczanie robót budowlano-instalacyjnych, prac porządkowych wykonywanych
                 na zasobach gruntowych gminy.
             8. Bilansowanie wykonywanych prac remontowych (ogólnobudowlane, instalacyjne, porządkowe).
             9. Wypłacanie pieniędzy dla konserwatorów, sprzątaczki biurowej oraz pracowników zatrudnionych
                 na stanowiskach nierobotniczych w dniach i godzinach wyznaczonych przez Dyrekcję Zakładu.
             10. Prace w biurze podawczym ABM Nr 1.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe:  stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
      komputerze pow. 4 godzin dziennie.
                      - istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób
                        niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

   1)  curriculum vitae (oryginał),
   2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
   3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
   4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
   5)  oświadczenie o niekaralności,
   6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
   7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
       w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
       29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),  
   8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  4 - lata,
   9) udokumentowany staz pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-09 14:45:00
b. Sposób:
        W zamkniętej kopercie z napisem:
 „Nabór na stanowisko: Inspektora ds. technicznych” osobiście lub  listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

              1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
              2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
              3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
                      postępowania sprawdzającego,
              4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
               w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu 
               www.bip.zgkim.zgora.pl.,
              5)   dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
                          zostaną odesłane pocztą.            

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Kremens
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-28 08:07:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-28 08:15:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-09 08:54:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2429 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony