ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.295.2016 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.295.2016 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Działu Finansowo-Księgowego

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: W pełnym wymiarze czasu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2016-11-30

Ogłoszono dnia: 2016-11-30 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2016-12-14 00:00:00

Nr ogłoszenia: DO.111.295.2016 kp

Id ogłoszenia: DO-111-295-2016-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
    a)    obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa,
           których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
           przysługuje  prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    b)    znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
    c)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    d)    nieposzlakowana opinia,
    e)    niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego
           lub  przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,
           przeciwko działalności instytucji państwowych lub samorządu terytorialnego,
           przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
    f)    wykształcenie wyższe ekonomiczne spełniające jeden z poniższych warunków:
        - ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie,
        - ukończone ekonomiczne wyższe studia zawodowe,
        - ukończone uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie,
        - ukończone ekonomiczne studia podyplomowe,
    g)    5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 - letnia praktyka w księgowości  
          (lub co najmniej 3 letni staż w działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku),
    h)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,              
    i)     znajomość obowiązujących przepisów poniższych ustaw oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw :
        -ustawy z 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
        -ustawy z 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
        -ustawy z 29 września 1994r. o rachunkowości,
        -ustawy z 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług,
        -ustawy z 15 lutego 1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych,
        -ustawy z 12 czerwca 2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych,
        -ustawy z 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa,
        -ustawy z 10 września 1999r. Kodeks karny skarbowy,
        -ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
        -ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
    j)    praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS, obsługa poczty elektronicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
    a)    umiejętność kierowania zespołem,
    b)    komunikatywność,
    c)    umiejętność interpretacji przepisów,
    d)    samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa,
    e)    zdolności organizacyjne i interpersonalne,
    f)    rzetelność , dokładność, terminowość w pracy,
    g)    praktyczna znajomość programu finansowo-księgowego PCBIZNES PRO PRESTIŻ,
    h)    wpis kandydata do rejestru biegłych rewidentów lub posiadanie przez kandydata certyfikatu księgowego
          /świadectwa kwalifikacyjnego księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia  ksiąg rachunkowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1)    organizacja pracy Działu Finansowo-Księgowego,
    2)    bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej Zakładu zgodnie z przepisami obowiązującymi dla samorządowych
           zakładów budżetowych,
    3)    nadzór nad uzgadnianiem kont syntetycznych z analityką,
    4)    prawidłowe, rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej
           oraz w zakresie operacji finansowych dokonywanych w Zakładzie zgodnie z ewidencją księgową,
    5)    nadzór nad ewidencjonowaniem otrzymywanych przez Dział dowodów księgowych oraz nad ich obiegiem i kontrolą
           funkcjonującymi w Zakładzie,
    6)    organizowanie i nadzór inwentaryzacji majątku Zakładu oraz nadzór nad rozliczaniem różnic inwentaryzacyjnych,
    7)    nadzór nad gospodarką kasową Zakładu,
    8)    nadzór nad terminową i prawidłową windykacją należności ewidencjonowanych przez Dział,
    9)    nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań Zakładu,
    10)   prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych do podatku dochodowego od osób prawnych i cząstkowych
            deklaracji podatku od towarów i usług,
    11)    nadzór nad terminowym przekazywaniem sprawozdań i deklaracji jw.,
    12)    uaktualnianie instrukcji obowiązujących w Zakładzie w zakresie gospodarki finansowo-księgowej Zakładu,
    13)    nadzór nad właściwym przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentów w Dziale,
    14)    zastępowanie Głównego Księgowego w czasie jego nieobecności.
  

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

    - praca w zespole,              
    - czynniki uciążliwe:  stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
      komputerze pow. 4 godzin dziennie,
    - istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób
      niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

    1)    curriculum vitae (oryginał),
    2)    kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
    3)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4)    w przypadku posiadania kopie certyfikatów/świadectw potwierdzających wymienione wyżej dodatkowe wymagania,
    5)    kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, w tym dokumenty z których wynikać będzie staż pracy w księgowości,
    6)    oświadczenie o niekaralności,
    7)    oświadczenie o stanie zdrowia,
    8)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
           w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
           29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-12-14 00:00:00
b. Sposób:
    1)    termin faktycznego wpływu aplikacji do ZGKiM do 14.12.2016 r.
    2)    w zamkniętej kopercie z napisem:
          „Nabór na stanowisko: Kierownika Działu Finansowo-Księgowego” osobiście lub  listem poleconym:
   
 
c. Miejsce:
       Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
        ul. Zjednoczenia 110
        65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

   1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
    2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
    3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
    4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
           w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
    5)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Kremens
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-29 09:27:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-30 08:53:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-20 08:11:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2813 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony