ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.97 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.97 .2017 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: W pełnym wymiarze pracy

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-04-19

Ogłoszono dnia: 2017-04-19 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2017-05-02 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.97 .2017 kp

Id ogłoszenia: DO-111-97-2017-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie,
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
      - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/
        oraz aktów wykonawczych do ustawy,
      - znajomość ustawy z dnia 21.06.2001 „o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie  gminy i o zmianie
        Kodeksu cywilnego”,
      - znajomość ustawy „prawo budowlane”,
      - znajomość ustawy „o własności lokali”,
      - znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
 h)  praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS  (pakiet MsOffice, Excel),
 i)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
 j)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 – lata.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. dostarczanie całości korespondencji za potwierdzeniem zarządcom ZGKiM oraz zarządcom obcym (w ich siedzibie),
  2. przyjmowanie zgłoszeń, awarii w czasie nieobecności administratorek, majstra i kierownika technicznego,
  3. rejestracja oraz przekazywanie adresów z odpadami do wywozu z terenu ABM Nr 1,
  4. wykonywanie oraz wypełnianie listy obecności pracowników umysłowych ABM Nr 1,
  5. prowadzenie rejestru zwolnień chorobowych i urlopów pracowników ABM Nr 1 i dostarczanie do ZGKiM,
  6. prowadzenie rejestru wyjść służbowych i prywatnych pracowników ABM Nr 1,
  7. prowadzenie rejestru faktu VAT, rachunków i not księgowych, oraz dostarczanie ich do księgowości ZGKiM,
  8. rozliczanie kart drogowych samochodów ciężarowych wywożących odpady i gabaryty z terenu ABM Nr 1,
  9. rozliczanie całości odpadów i gabarytów na podstawie kwitów i kart odpadów, obciążających ABM Nr 1 za cały miesiąc do 10-go dnia miesiąca następnego,
  10. nadzór nad rozstawianiem i zbiórka skrzyń na piasek do akcji zimowej na terenie miasta Zielona Góra,
  11. współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu,
  12. przyjmowanie podań i wniosków wpływających do ABM Nr 1 i rejestracja w księdze podawczej,
  13. przekazywanie za potwierdzeniem zadekretowanej korespondencji przez Kierownika ABM Nr 1 - na działy – osoby
    w ABM Nr 1,
  14. odbiór oraz rejestracja korespondencji wpływających do ABM Nr 1,
  15. odbieranie oraz prowadzenie rozmów telefonicznych i faxów,
  16. rejestracja i wysyłanie korespondencji listami zwykłymi oraz poleconymi za potwierdzeniem odbioru na zewnątrz
    ABM Nr 1. 
- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe:  stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy komputerze
                                pow. 4 godzin dziennie,                      
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku,
- utrudniony dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku
     z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku
     o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182 ze zm.).    
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  4 -lata,
9) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym  2-  lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-02 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie  z napisem:
„Nabór na stanowisko: Inspektora” osobiście lub  listem poleconym:
 
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
     65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
        postępowania sprawdzającego,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
 w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5)   dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego  zostaną odesłane
      pocztą.             

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Kremens
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-19 10:32:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-19 10:37:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-23 08:27:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3106 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony