ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.99 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.99 .2017 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: starszy referent ds. ekonomicznych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: W pełnym wymiarze czasu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-04-19

Ogłoszono dnia: 2017-04-19 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2017-05-02 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.99 .2017 kp

Id ogłoszenia: DO-111-99-2017- kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
    a)   obywatelstwo polskie,
    b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
    c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie/ preferowane ekonomiczne/,
    d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
    e)   nieposzlakowana opinia,
    f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    g)   znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego administrowanie i zarządzanie nieruchomościami:
           - ustawa o własności lokali,
           - ustawa o ochronie danych osobowych,
           - ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
           - Kodeks Cywilny, KPA,
           - ustawa o podatku od towarów i usług, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych,
           - ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
           - Ordynacja podatkowa,
     i)    udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 – lata.
b. Wymagania dodatkowe:
    a)  komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
    b)  umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
    c)  umiejętność pracy w zespole,
    d)  udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1.    Prowadzenie analizy sald właścicieli, najemców części wspólnych nieruchomości, użytkowników obcych.
    2.    Prowadzenie całości spraw związanych z windykacją należności od właścicieli z tytułu wpłat za lokal
           własnościowy i na fundusz remontowy oraz należności od najemców części wspólnych nieruchomości         
           (pożytki), od użytkowników obcych, naliczanie odsetek za zwłokę w płatnościach.
    3.    Sporządzanie wykazów dłużników.
    4.    Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do Radcy Prawnego celem skierowania dłużnika doSądu.
    5.    Prowadzenie w systemie komputerowym spraw sądowych, komorniczych.
    6.    Inwentaryzacja sald należności ZGKiM wg obowiązujących przepisów ustaw i zarządzeń.
    7.    Bezpośrednia współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
    8.    Rozliczanie finansowe właścicieli w wyniku zbycia lokalu lub zakończenia zarządu nad nieruchomością.
    9.    Prowadzenie spraw związanych z dodatkiem mieszkaniowym (wprowadzanie kwot dodatków do systemu
           finansowego, informowanie właściwego urzędu o zaległościach właścicieli pobierających dodatek,
           potwierdzanie wniosków właścicieli na dodatki mieszkaniowe).
    10.   Udzielanie informacji właścicielom, najemcom części wspólnych o stanie finansowym kont: opłat za lokal,
            funduszu remontowego, pożytków.
    11.    Rozliczanie udziałów właścicieli w remontach finansowanych z funduszu remontowego, prowadzenie   
             zestawień wykonanych remontów.
    12.    Informowanie właścicieli o stanie funduszu remontowego po dokonanym rozliczaniu kosztów remontu nieruchomości.
    13.    Wystawianie właścicielom lokali rocznych informacji o przychodach z innych źródeł – PIT 8C.
    14.    Aktywny udział w przygotowaniu i opracowaniu sprawozdań z działalności zarządu wspólnot
            mieszkaniowych na roczne zebrania właścicieli.
    15.    Dokonywanie rozliczenia finansowego z właścicielami lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości za
            dany rok obrachunkowy.
    16.    Rejestrowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego  z podziałem, analizą,
             generowaniem niezbędnych raportów i zestawień.
    17.    Bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych, uzgadnianie sald ksiąg
             analitycznych i syntetycznych.
    18.     Kontrola i analiza kosztów działalności oraz płynności finansowej wspólnot mieszkaniowych.
    19.     Wycena aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego wspólnot mieszkaniowych.
    20.     Prowadzenie pełnego rozliczenia finansowego Wspólnot Mieszkaniowych.
    21.     Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT.
    22.     Drukowanie aneksów, drukowanie książeczek.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
                  7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
     w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
    29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  z dnia 29.08.1997 r. /Dz. U. 2014.1182/.  
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  2 - lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-02 14:45:00
b. Sposób:
       W zamkniętej kopercie  z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszego referenta ds. ekonomicznych” osobiście lub  listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
     65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
        postępowania sprawdzającego,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
 w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5)   dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego  zostaną odesłane
      pocztą.          

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Kremens
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-19 11:06:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-19 11:10:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-31 14:16:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2827 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony