ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 98 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 98 .2017 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Starszy referent ds.techniczno-eksploatacyjnych

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: W pełnym wymiarze godzin

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-04-19

Ogłoszono dnia: 2017-04-19 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2017-05-02 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111. 98 .2017 kp

Id ogłoszenia: DO-111- 98-2017-kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
    a)   obywatelstwo polskie,
    b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
    c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub  techniczne,
    d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
    e)   nieposzlakowana opinia,
    f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    g)   znajomość obowiązujących przepisów: Prawo Budowlane, ustawy o własności lokali, ustawy
         o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy        
         o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
         Kodeksu cywilnego, KPA,
    h)   umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
    i)   umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
    j)   praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
    k)   udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 – lata.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
  2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
  5. wiedza ogólna w zakresie budownictwa, procesów remontowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1)    utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego 
           użytku mieszkańców w zakresie:
            - przepisów Prawa Budowlanego,
            - utrzymania czystości,
            - stanu sanitarnego budynków,
    2)    prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
    3)    sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
    4)    bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej  w zakresie przyjmowania
           zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację,
           energię elektryczną , kominiarzy, remonty w budynkach wspólnot itp.),
    5)    bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej  w budynkach wspólnot,
    6)    wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu, kontrola
           wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
    7)    przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami, sporządzanie protokołów
           na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań.
    8)    przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
    9)    zlecanie wykonania dezynfekcji dezynsekcji i deratyzacji,
    10)   współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.  

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w  pełnym wymiarze  etatu,
- praca w zespole,
                     - bezpośredni kontakt z petentem

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
     w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
     29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).    
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  2 -lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-02 14:45:00
b. Sposób:
  W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszego referenta ds. techniczno-eksploatacyjnych” osobiście lub  listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
     65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
        postępowania sprawdzającego,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
 w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5)   dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane
      pocztą. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Kremens
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-19 11:33:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-19 11:41:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-24 09:51:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2647 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony