Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 98 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 98 .2017 kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: Starszy referent ds.techniczno-eksploatacyjnych
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: W pełnym wymiarze godzin
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-04-19
Ogłoszono dnia: 2017-04-19 przez Sławomir Kremens
Termin składania dokumentów: 2017-05-02 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111. 98 .2017 kp
Id ogłoszenia: DO-111- 98-2017-kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów: Prawo Budowlane, ustawy o własności lokali, ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy
o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
Kodeksu cywilnego, KPA,
h) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i) umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
j) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
k) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 – lata.
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie budowlane lub techniczne,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów: Prawo Budowlane, ustawy o własności lokali, ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy
o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego,
Kodeksu cywilnego, KPA,
h) umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
i) umiejętność czytania map i rysunków technicznych,
j) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS(pakiet MsOffice, Excel),
k) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 – lata.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
- umiejętność pracy w zespole,
- udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami,
- wiedza ogólna w zakresie budownictwa, procesów remontowych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) utrzymanie we właściwym stanie budynków i ich otoczenia oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego
użytku mieszkańców w zakresie:
- przepisów Prawa Budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków,
2) prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
3) sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
4) bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania
zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację,
energię elektryczną , kominiarzy, remonty w budynkach wspólnot itp.),
5) bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot,
6) wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu, kontrola
wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
7) przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami, sporządzanie protokołów
na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań.
8) przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
9) zlecanie wykonania dezynfekcji dezynsekcji i deratyzacji,
10) współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
użytku mieszkańców w zakresie:
- przepisów Prawa Budowlanego,
- utrzymania czystości,
- stanu sanitarnego budynków,
2) prowadzenie całości dokumentacji w zakresie nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy Prawa Budowlanego,
3) sporządzanie na bieżąco uchwał właścicieli, umów z usługodawcami i wykonawcami robót.
4) bieżące uzgadnianie zakresu wykonywanej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej w zakresie przyjmowania
zgłoszeń, wystawianie zleceń, nadzór nad jej realizacją i rozliczaniem faktur za wykonane usługi (sprzątanie, deratyzację,
energię elektryczną , kominiarzy, remonty w budynkach wspólnot itp.),
5) bieżąca analiza rozliczeń kosztów konserwacji bieżącej i remontów nieruchomości wspólnej w budynkach wspólnot,
6) wprowadzanie wykonawców robót remontowo-budowlanych na budynki wspólnot zgodnie z planem remontu, kontrola
wykonywanych prac, zgłaszanie i egzekwowanie usterek w czasie gwarancji,
7) przyjmowanie zgłoszeń szkód zgodnie z zawartymi przez wspólnoty umowami ubezpieczeniami, sporządzanie protokołów
na okoliczności powstania szkody oraz współpraca z ubezpieczycielami w sprawach wypłat odszkodowań.
8) przygotowanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych,
9) zlecanie wykonania dezynfekcji dezynsekcji i deratyzacji,
10) współpraca w ramach wykonywanych czynności z i innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze etatu,
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentemIV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 2 -lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-05-02 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: starszego referenta ds. techniczno-eksploatacyjnych” osobiście lub listem poleconym.
„Nabór na stanowisko: starszego referenta ds. techniczno-eksploatacyjnych” osobiście lub listem poleconym.
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane
pocztą.
pocztą.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111. 98 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111. 98 .2017 kp
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Kremens |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-04-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-04-19 11:33:11 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-04-19 11:41:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-05-24 09:51:58 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2647 raz(y) |