Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.137 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.137 .2017 kpSzczegóły informacji
Ogłoszenie: inspektor ds. rozliczeń
Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze
Wymiar etatu: Pełny wymiar etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjny
Data udostępnienia: 2017-05-23
Ogłoszono dnia: 2017-05-23 przez Sławomir Kremens
Termin składania dokumentów: 2017-06-02 14:45:00
Nr ogłoszenia: DO.111.137 .2017 kp
Id ogłoszenia: DO-111-137-2017 kp
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
Dz. U. 2014.1182 j.t. oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z dnia 21 czerwca 2001 r.
Dz. U. 2014.150 j.t.,
- znajomość ustawy „o gospodarce nieruchomościami” z dnia 21 sierpnia 1997 r.
Dz. U.2016.2147 j.t. ,
- znajomość ustawy „o własności lokali” z 24 czerwca 1994 r. Dz.U. 2015.1892 j.t.,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach” z 13 września 1996 r.
Dz. U.2016.250 j.t.
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
(pakiet MsOffice, Excel),
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
- znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
Dz. U. 2014.1182 j.t. oraz aktów wykonawczych do ustawy,
- znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z dnia 21 czerwca 2001 r.
Dz. U. 2014.150 j.t.,
- znajomość ustawy „o gospodarce nieruchomościami” z dnia 21 sierpnia 1997 r.
Dz. U.2016.2147 j.t. ,
- znajomość ustawy „o własności lokali” z 24 czerwca 1994 r. Dz.U. 2015.1892 j.t.,
- znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach” z 13 września 1996 r.
Dz. U.2016.250 j.t.
h) praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
(pakiet MsOffice, Excel),
i) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
b. Wymagania dodatkowe:
a) komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie dokumentacji zasobów komunalnych znajdujących się we wspólnotach mieszkaniowych będących w zarządach
„obcych” a w szczególności:
- rozliczanie i ewidencja faktur dotyczących kosztów zarządu oraz dostaw energii cieplnej,
elektrycznej, wody i gazu,
- bieżące analizowanie kosztów ponoszonych przez Miasto we wspólnotach z zarządem „obcym”,
- uzgodnienia i rozwiązywanie problemów eksploatacyjnych występujących w budynkach wspólnot z zarządem „obcym”.
2. Bieżąca analiza i aktualizacja udziału Miasta we wspólnotach mieszkaniowych zarządzanych przez zarządców „obcych”.
3. Prowadzenie korespondencji z zarządcami wspólnot mieszkaniowych,
4. Prowadzenie rejestru pism i spraw wpływających i wychodzących z Działu.
„obcych” a w szczególności:
- rozliczanie i ewidencja faktur dotyczących kosztów zarządu oraz dostaw energii cieplnej,
elektrycznej, wody i gazu,
- bieżące analizowanie kosztów ponoszonych przez Miasto we wspólnotach z zarządem „obcym”,
- uzgodnienia i rozwiązywanie problemów eksploatacyjnych występujących w budynkach wspólnot z zarządem „obcym”.
2. Bieżąca analiza i aktualizacja udziału Miasta we wspólnotach mieszkaniowych zarządzanych przez zarządców „obcych”.
3. Prowadzenie korespondencji z zarządcami wspólnot mieszkaniowych,
4. Prowadzenie rejestru pism i spraw wpływających i wychodzących z Działu.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.
- bezpośredni kontakt z petentem.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- czynniki uciążliwe: stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób
niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób
niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae (oryginał),
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182 ze zm.).
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 -lata,
9) udokumentowany staz pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2- lata.
2) kwestionariusz osobowy dostępny na stronie www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o stanie zdrowia,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182 ze zm.).
8) udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 -lata,
9) udokumentowany staz pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2- lata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-06-02 14:45:00
b. Sposób:
W zamkniętej kopercie z napisem:
„Nabór na stanowisko: Inspektora ds. rozliczeń ” osobiście lub listem poleconym:
„Nabór na stanowisko: Inspektora ds. rozliczeń ” osobiście lub listem poleconym:
c. Miejsce:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).
VII. Informacje dodatkowe:
1) kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
2) aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3) kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
postępowania sprawdzającego,
4) informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110 przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.137 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.137 .2017 kp
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sławomir Kremens |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-05-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamilla Powchowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-05-23 08:43:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-05-23 08:48:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-21 09:54:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3050 raz(y) |