ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO.111.137 .2017 kpDrukuj informację Ogłoszenie numer: DO.111.137 .2017 kp

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. rozliczeń

Miejsce pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze

Wymiar etatu: Pełny wymiar etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjny

Data udostępnienia: 2017-05-23

Ogłoszono dnia: 2017-05-23 przez Sławomir Kremens

Termin składania dokumentów: 2017-06-02 14:45:00

Nr ogłoszenia: DO.111.137 .2017 kp

Id ogłoszenia: DO-111-137-2017 kp

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a)   obywatelstwo polskie,
b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c)   wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie min. średnie,
d)   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e)   nieposzlakowana opinia,
f)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
g)   znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień w zakresie:
      - znajomość ustawy o „ochronie danych osobowych” z dnia 29.08.1997 r.
        Dz. U. 2014.1182 j.t. oraz aktów wykonawczych do ustawy,
      - znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym     
        zasobie  gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego” z dnia 21 czerwca 2001 r.                             
        Dz. U. 2014.150 j.t.,
      - znajomość ustawy „o gospodarce nieruchomościami”  z dnia 21 sierpnia 1997 r.                
        Dz. U.2016.2147 j.t. ,
      - znajomość ustawy „o własności lokali” z 24 czerwca 1994 r. Dz.U. 2015.1892 j.t.,
      - znajomość ustawy „o utrzymaniu czystości i porządku w gminach” z 13 września 1996 r.      
        Dz. U.2016.250 j.t.
h)    praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska WINDOWS
       (pakiet MsOffice, Excel),
i)     udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim 4 - lata,
j)     udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem wyższym 2 - lata,
b. Wymagania dodatkowe:
a)    komunikatywność - umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z ludźmi,
b)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych typu kserokopiarki, fax-u,
c)    umiejętność pracy w zespole,
d)    udokumentowany staż pracy w jednostkach administrujących lub zarządzających nieruchomościami.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    Prowadzenie dokumentacji zasobów komunalnych znajdujących się we wspólnotach mieszkaniowych będących w zarządach
      „obcych” a w szczególności:
    - rozliczanie i ewidencja faktur dotyczących kosztów zarządu oraz dostaw energii cieplnej,  
      elektrycznej, wody i gazu,
    - bieżące analizowanie kosztów ponoszonych przez Miasto we wspólnotach z zarządem „obcym”,
    - uzgodnienia i rozwiązywanie problemów eksploatacyjnych występujących w budynkach wspólnot z zarządem „obcym”.
2.  Bieżąca analiza i aktualizacja udziału Miasta we wspólnotach mieszkaniowych zarządzanych przez zarządców „obcych”.
3.   Prowadzenie korespondencji z zarządcami wspólnot mieszkaniowych,
4.   Prowadzenie rejestru pism i spraw wpływających i wychodzących z Działu.
- praca w zespole,
- bezpośredni kontakt z petentem.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- czynniki uciążliwe:  stałe obciążenie statyczne związane z pracą siedzącą, praca przy
  komputerze pow. 4 godzin dziennie.
- istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku – utrudniony dostęp osób
  niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Zielonej Górze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

1)  curriculum vitae (oryginał),
2)  kwestionariusz osobowy dostępny na stronie  www.zgkim.zgora.pl/druki/(oryginał),
3)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)  kopie  dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
5)  oświadczenie o niekaralności,
6)  oświadczenie o stanie zdrowia,
7)  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
    w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
    29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182 ze zm.).    
8)  udokumentowany staż pracy dla osób z wykształceniem średnim  4 -lata,
9)  udokumentowany staz pracy dla osób z wykształceniem wyższym  2-  lata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-06-02 14:45:00
b. Sposób:
    W zamkniętej kopercie z napisem:
    „Nabór na stanowisko: Inspektora ds. rozliczeń ” osobiście lub  listem poleconym:
   
c. Miejsce:
 Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Zjednoczenia 110
     65-120 Zielona Góra pok.002 KANCELARIA (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

1)    kontakt z inspektorem ds. osobowych: tel. 68 322 91 68,
2)    aplikacje, które wpłyną do ZGKiM po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3)    kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie poinformowani o terminie
      postępowania sprawdzającego,
4)    informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w ZGKiM
      w Zielonej Górze ul. Zjednoczenia 110  przy pok. 103 I piętro, oraz na stronie internetowej Zakładu www.bip.zgkim.zgora.pl.,
5)    dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego
      zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sławomir Kremens
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-05-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamilla Powchowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-05-23 08:43:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-05-23 08:48:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-21 09:54:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3050 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony